پرائیویسی پالیسی

اس مجموعی رازداری کے بیان میں پورے پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام نیٹ ورک ویب سائٹ کے رازداری کے طریقوں کا انکشاف ہوا ہے۔

پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام آپ کے رازداری کے حق کا احترام کرتا ہے۔ رجسٹریشن کے عمل کے ایک حصے کے طور پر ، ہم آپ کو موقع فراہم کرتے ہیں کہ آپ پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام یا کسی دوسری فریق کی طرف سے کوئی میلنگ وصول کرنے سے انکار کردیں جس کو پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام اس طرح کی معلومات فراہم کرسکتا ہے۔

ویب سائٹ سے جو ڈیٹا ہم اکٹھا کرتے ہیں وہ مجموعی طور پر ہمیں پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام کی خدمت کو بہتر بنانے کے ل to پورے پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام کے سامعین کے بارے میں آبادیاتی معلومات فراہم کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ آپ کی فراہم کردہ ذاتی معلومات you نام ، ای میل پتہ ، وغیرہ – ہمیں آپ کو سروس میں تازہ کاریوں کے بارے میں مطلع کرنے اور پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام اور اس سے وابستہ افراد کی مصنوعات اور خدمات کے بارے میں مطلع کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام غیر ذاتی ، غیر انفرادی معلومات کو کاروباری مقاصد کے لئے تیسرے فریق کے ساتھ مجموعی شکل میں بانٹتا ہے۔ مثال کے طور پر ، ہم اپنے کاروباری شراکت داروں کو بتاسکتے ہیں کہ مخصوص آبادیاتی گروپوں میں کتنے صارفین نے کچھ کارڈ بھیجے۔

جب آپ ہمارے کارڈز میں سے کسی کو بھیجتے ہیں تو ، آپ جو معلومات ہمیں فراہم کرتے ہیں وہ وصول کنندہ کے نام اور آپ کے پیغام کے ساتھ آپ کے سلام کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے ، اور وصول کنندہ کو ای میل اطلاع دینے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ ہم اپنے کارڈز کو مرسل اور وصول کنندہ کے مابین نجی خط و کتابت کی حیثیت سے پیش کرتے ہیں اور مطلوبہ وصول کنندہ کے علاوہ کسی کارڈ کے مندرجات کا انکشاف نہیں کریں گے ، جب تک کہ ہمیں قانون کے ذریعہ ایسا کرنے کی ضرورت نہ ہو یا ہم نیک نیتی سے یقین کریں کہ اس طرح کی کارروائی ضروری ہے۔ (1) قانون کی تعمیل یا قانونی عمل کے ساتھ۔ (2) اپنے حقوق اور املاک کی حفاظت اور دفاع کریں۔ ()) پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام کے غلط استعمال یا غیر مجاز استعمال سے بچانا؛ یا (4) اپنے صارفین یا عوام کی ذاتی حفاظت یا املاک کی حفاظت کریں۔ تاہم ، اگر آپ غلط ای میل ایڈریس فراہم کرتے ہیں یا کارڈ بھیجتے وقت کسی اور کے طور پر پوز کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو ، آپ کے بارے میں – جس میں آپ کے کمپیوٹر کا IP پتہ بھی شامل ہے – کے بارے میں معلومات آپ کے افعال کی کسی تفتیش کے حصے کے طور پر ظاہر کی جاسکتی ہے۔

عام حالات میں ، ہم آپ کے بھیجے ہوئے کارڈز کے مندرجات کی نگرانی یا ان میں ترمیم نہیں کریں گے۔ تاہم ، اس موقع پر ، پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام کے اہلکاروں کو آپ کے سلام کی تکنیکی پروسیسنگ یا ہمارے نیٹ ورک کی دیکھ بھال کے سلسلے میں آپ کے پیغام کو دیکھنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ نیز ، اگر آپ ہمارے کسٹمر سروس کے نمائندوں میں سے کسی کو کارڈ بھیجنے میں مدد کرنے یا کارڈ کی تصدیق کرنے کے لئے کہتے ہیں ، تو وہ نمائندہ وصول کنندہ کا ای میل ایڈریس اور پیغام سمیت کارڈ کے بارے میں تمام معلومات تک رسائی حاصل کر سکے گا۔

پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام ہمارے سامنے ظاہر کی گئی ذاتی معلومات کو محفوظ رکھنے اور ایسی معلومات کو صرف تیسرے فریق کے سامنے افشا کرنے کے لئے مناسب احتیاطی تدابیر استعمال کرتا ہے جس کے بارے میں ہمیں یقین ہے کہ وہ ذمہ دار ہے۔ تاہم ، ہم سلامتی کی کسی بھی خلاف ورزی کے لئے یا معلومات حاصل کرنے والے کسی تیسرے فریق کے کسی اقدام کے ذمہ دار نہیں ہیں۔ پاک نیوزپوائنٹ ڈاٹ کام مختلف دیگر پاکستانی / بین الاقوامی سائٹوں سے بھی لنک کرتا ہے۔ ہم ان کی رازداری کی پالیسیاں یا وہ اپنے صارفین کے بارے میں معلومات کے ساتھ کس طرح سلوک کرتے ہیں اس کے لئے ذمہ دار نہیں ہیں۔

تیسرا فریق فروش کی حیثیت سے گوگل آپ کی سائٹ پر اشتہارات پیش کرنے کیلئے کوکیز استعمال کرتا ہے۔ گوگل کا ڈارٹ کوکی کا استعمال آپ کے صارفین کو انٹرنیٹ پر آپ کی سائٹوں اور دیگر سائٹوں کے دورے پر مبنی اشتہارات پیش کرنے کے قابل بناتا ہے۔ صارف گوگل اشتہار اور مواد کے نیٹ ورک کی رازداری کی پالیسی پر جا کر ڈارٹ کوکی کے استعمال سے آپٹ آؤٹ کرسکتے ہیں۔ (تازہ ترین 21 مارچ 2009)